Monday, July 5, 2010

Ikan Kelah Merah Bara AAA

salam kepada semua peminat kelah... baru2 ini aku menerima tempahan ikan kelah dari seorang kawan yg memang bergiat dalam bidang akuatik arowana.. ikan2 nya memamng cukup hebat n tip top.... kualiti di tahap AAA.. so satu hari tu dia mesej kat aku... bertanya kan ikan kelah bara... aku ckp ada... kemudian dia emailkan gambar ikan tersebut...




korang tgk lah... betapa merah nye ikan die... ikan kelah merah bara yg dtg dr sungai tembat...baru la aku sedar yg ikan merah bara aku tu pon x la bara sgt... tp bleh diklasifikasikan sebagai bara sebab nk boleh jumpe ikan merah mcm red chili bukan main susah lg.... dah mcm carik bijih emas plk....

pastu korang tgk plk muke tuan die plk....



hahaha... suke aku kejap tgk muka dia... janggut hardcore senyum lebar menandakan dia puas memiliki kelah merah bara AAA. Aku pon tumpang seronok tgk dia...mintak2 die x marah aku psl aku post gambar die ni... bukan pe sj nk bgtau kat org lain yg ikan yg die dpt mmg hebat!!! so skrg aku sedang bergiat menjejaki ikan ni... selepas ni klu aku dpt aku akan publish sebyak gambar yg mungkin utk tatapan semua peminat ikan kelah... berehhhhh...



No comments:

Post a Comment