Tuesday, July 6, 2010

Senarai baru bagi harga ikan kelah merah bara kelantan


Gambar2 tersebut adalah ehsan dari pembekal ikan kelah merah bara dari kelantan. Disini saya ingin menyatakan bahawa gambaran ikan2 tersebut adalah 93% sama daripada yg asal.


saiz 7 inci


ikan yg bersaiz 9inci


ikan yg bersaiz 1.2kilo

ikan kelah merah


ikan yg bersaiz 3"-7"


perbezaan kelah merah biasa dengan kelah merah bara






boleh la hubungi saya terus utk maklumat lanjut atau ingin membuat tempahan.

-caj penghantaran akan dikenakan
-harga berubah mengikut masa
-minimum tempahan 5ekor(bg sekitar selangor shj)
-sebarang rundingan harga akan dipertimbangkan jika oder melebihi 50ekor
-utk makluman anda harga saya rasanya adalah termurah di sekitar selangor setanding dgn kualiti ikan yg saya berikan... jika ada termurah lg dari saya bolehlah anda maklumkan pd saya...

anda juga boleh wish sekiranya ada sebarang permintaan2 lain seperti khidmat nasihat atau apa2 pon yg sewaktu denganya...

no utk dihubungi: 0179223210-cekgu helin

No comments:

Post a Comment